tisdag 31 mars 2009

hemma

Så var man hemma, jag måste se över bloggfunktioner i telefonen, misslyckade några gånger att göra inläg under min bortavistelse. Men sthlm-finlandsfärja(med tatueringsmässa)-älvsbyn(lajv) och så hem i går kväll vid 22-tiden, däckade i soffan skitig stinkande med kläderna på. Pratade med C som plötsligt högt sa mitt namn, jag svarade va?! och fattade inget..jag somnade i telefonen, så jag beslutade mig för att säga hejdå och sova.
Blev lite segt i morse när jag samnat så, var ju tvungen att duscha av mig all skit sen iväg till exfrun och hämta sonen till dagis som jag lovat, nu är han hemma hos mig :) ååh vad skönt att ha honom här.
Skolan ska kommas ikapp, jag vet inte hur, men ska försöka att inte göra något annat än skolan på ett tag; vilket blir svårt, har redan torsdag och fredag uppbokade hela dagarna för seminarium med Fryshuset, sedan så har det landat en stoooor trumma hemma hos mig ikväll, en 26" boudhrán, kommentar: NAJS!
Ack, saker ska göras, mest skola då jag har som plan att inte belasta mig något mer alls, utan att tumma på detta; önska mig lycka till.
För övrigt lade jag till en ny länk i min lista, till en blogg som heter Proletärbella; hur coolt!? "Way past cool!"

Trevligt veckoslut med trevliga människor, suck Elin pelin och Sofi, vad fint. Men nu ska skolarbetet tas vid hornen, saker ska packas upp och städas und so weiter..så hej så länge.
/R (post-it-shizznit)

Och här kommer lite bilder från skogen och lajvet i alla fall, får väl lägga upp bilder från båten senare. Ber om ursäkt för kvaliten, de skulle upp på en annan plats och var tvunget att komprimeras mycket så jag ides inte göra två kopior..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.