lördag 14 mars 2009

som dagen kommer

I går; i natt; i morse, spenderade jag det som räknas som fredagskväll på ett mycket intressant sätt, ett tre timmar långt telefonsamtal som blev ett halvt terapeutiskt samtal. Sen tre timmar av utforskande av msn med Andreas,vi hade ljudkonversation, spelade spel för två, målade på whiteboarden och kollade på messenger-tv, så nu har pyttemjuks företag fått lite extra pr av mig - crap. Ja vad gör man klockan 3 på natten om man inte röker hasch eller är på krogen, jo man sitter med en kompis i var sin lägenhet på var sin sida om samma väg och svamlar; kul dock!
I dag har jag börjat morgonen smått segt, käkat fattigfrrukost bestående av havregrynsgröt utan mjölk blandat med lite kanel och honung, lyssnat på Propagandhi och skejtat lite smått i lägenheten :D
Sitter och väntar på Simon så ska vi dra till nya lokalen, först handla massa grejer och hämta mer verktyg, för att fixa till den: upp med hyllor, fixa dörrar, upp med saker på väggarna lite provisoriskt. Sen blir det väl att röja gången på snö och ev. is och sanda inför nästa helg. Ska någon gång snart också mitt i arbetet dra till resebyrån och boka resan till huvfudstaden nästa helg; vilken framförhållning, fixade resvänner i går och anmälde mig i natt, bara kvar att välja föreläsningar.
mmm..pluggat in (tv-)anläggningen till mixern så hela lägenheten dånar (om jag höjer ljudet) av underskön skatepunk,
- fetnajs I tell you!

Här kommer en bild på nattliga äventyr i cyberjymden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.