söndag 26 april 2009

asfaltstorka

Ser ut som om att ajg inte skrivit mycket på länge, nästan..Har väl gjort något inlägg på andra platser under veckan, men det syns ju inte här.
Nu är det tentaplugg som gäller för halva slanten till onsdag, INTE kul. Fast det finns ju andra saker som är kul, i går var det grillkväll på lokalen, d var fett najs me grabbarnaG sen blev det musicerande av det medeltida slaget och en massa svammel, sen blev det sen kväll med prat och youtube. Emobilder i spegel med systemkamera och Tinas örhängen och parfym..ja svammel helt enkelt; eftersom att jag trots en massa tjat inte fick med mig Andräjjas till puben(när ajg för en gångs skull ville gå). I dag blev det en superkort session med lite förstärkning av linjer på gadden, upp-packning av piercinggrejerna och genomgång (ska köpa tillbaka alla saker från brorsan och börja om...sweet), sen fick sammy sig en inner conch.
Hämtade sonen och handlade lite, sen myste vi och lagade mat. Det finns inget som är mer avslappnande och inget bättre sätt att somna in än när han ber mig stanna kvar efter att ha läst, då han säger att jag ska hålla honom i handen. Sen ligger vi bara där tysta och håller handen, eller så borrar han in sina små händer i min. One Love!

Snart är det 1:a Maj, jag håller på och planerar för tågande med tyg- och färginköp till banderoller/fanor och sen blir det att rigga kampmusik. Jäpp.

Näää nu ska jag försöka turboläsa innan jag måste lägga mig igen. fast jag är mest speedad på att fixa ihop gejjerna och börja nåla folk, kanske dra in nån slant. Har en tanke på att kolla upp traktens "piercare" också för att börja hänga där lite, kanske lära sig nya grejer och så kan man ju hoppas på att få köra lite.

Lets get higher - mo fire!
/R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.