fredag 3 april 2009

kafferep

Vilken kväll..antingen så umgås jag inte alls eller så blir det en bang. Hämtade Leos storebror på skolan så fick pojkarna umgås ett tag och käka middag tillsammans innan storebror skulle iväg. Rickard skulle komma förbi och klippa håret, innan han kom ringde Sammyboi å ville komma förbi, strax efter att Rickard landat med en bunt fikabröd ramlade Sammy in, jag började klippa Rickard och då ringde Andreas till Sammy, så sammanstrålade även han i Casa de Comunista. Jag klippte medan vi pratade combojobb, tatueringar och kanske annat svammel. Rickard drog hem, jag och ze bois fikade te, kaffe å flotyrverk, Leo skulle smaka allt och snodde Sammys stol hela tiden för att kika ut i fönstret. Det blev samtal kring allmänt fulsvammel som senare ledde in på diskussioner om världskrisen, politik och ekonomi, Leo däckade argt på min axel, lilla sjuklingen. Så nu sover han sött, han körde nog lite slut på sig med storebror, de grälade lite och sprang och slog på varandra. Sammy kommenterade i dörren att kaffe och världsproblem får det blir en repris på - jepp!
I övrigt har väl dagen varit en hel del tankar på fjärilsflickan...*djup suck* ja, jag lär mig väl aldrig, den passionerade idioten med hopp (så in i helvetet).
Har sammanställt styrelsegrejer till konstituerande mötet i morrn, skrivit ut och budgeterat året 2009, alltid något konkret i alla fall. Pojkarna deltog med att måla gripar och keltiska djur.
Men i morgon är en annan dag, då kommer jag också att tänka på henne och visst faan gör det ont när knoppar brister, men asylrättsdemonstration håller mannen i schack. Ska dra med Andreas också, sen blir det vidare till lokalen för styrelselekar, bra att vi fått ihop barnhörnan nu, så kan sonen ha lite roligt också.
Nu ska jag fredagskvälla mig och förhoppningsvis skriva ett arbete i kväll med..lyckade efter om och men i går kvällst skriva ett eftersläpat arbete; stressen gnager som bara den i hela kroppen och jag måste bita ihop och göra klart resten, ligger en halv månad efter och det känns inte bra, inte bra alls. Och på söndag verkar det bli paltmiddag med exfrun, gött!
(PS)Tyvärr comhem...jag vill inte ha en digitalbox.(DS)
Fred, Kärlek och Revolution!!
/Raymond "jävla kommunist"

1 kommentar:

  1. Joo, vi har vunnit budgivningen och ska skriva på papper på onsdag om nu allt går som vi vill =P Dock behövs de renoveras i badrum och kök men de är ju bara skoj :P

    SvaraRadera

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.