torsdag 9 april 2009

Påsk?

Tja, det verkar vara påskhelg, min gata är lugn och snön är blöt.
Kom just hem från en fetnajs middag med exfrun och Mr.M, när pojkarna somnat var det godis, kaffe nån cigg å prat om klubbar, musik, gamla tider, nya tider och allt möjligt. Det var sammantaget trevligt och skönt, var lite nere i eftermiddags. Jag vet inte om jag är billig och playad eler om jag bara inte fattar.. jag kände mig grinig och brudig, ungefär som jag kan tänka mig att en hel massa tjejjer ofta får känna sig. Jag vill inte vara något, jag vill vara någon och jag vill ha något riktigt och fint, nu hoppas jag väl på att det ska hända, vet bara inte vad hon vill. Men det är så fint, varje stund, varje samtal är fint och hon tindrar som tusen stjärnor. Kanske blir bra med en liten paus i tillvaron nu, hoppas att saker reder ut sig under tiden, hoppas att det reder ut sig till det jag vill (självklart).
Men nu ska jag ta tag i lite grejjer, kanske även spela in en låt, sen i morgon bitti blir det tatueringssession med Sammyboi. -Andreas om du hinner läsa det här innan kan du ju dyka förbi du ska få se en rolig sak..^^
Gokväll!/R

1 kommentar:

  1. Jaa de skulle vara väldigt roligt om du kunde komma och hjälpa till :) Vi har ju en liten friggeboda på gården så nu kanske du slipper vara så allergisk om du ska sova över nån gång :) Kul att gadda sig, hoppas på bildbevis efter :D

    SvaraRadera

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.