tisdag 28 april 2009

bitterf*n

Dagens två bittra: i går gjorde jag ett inlägg på webbupplagan av NSD ang. debatten kring graffitiplank i Luleå..

I dag blev det ett till inlägg om droger, väntar på att inlägget ska publiceras så bloggen får hålla sig. Men länk till till artikeln kommer här. Det har ju tagit ett tag innan tidningarna skrivit om drogen som redan förstört en hel massa. Misshandel och våldtäkt är exempel på sådant som drogen skapar. Som vanligt (idag) så används den sällan ensam heller.

Men nu ska jag vända min bitterhet till konstruktivism och därmed plugga in lite till innan morgondagens tenta, som jag tror mig ska klara trots att jag inte tagit in allt. för jag har koll..;)

/bitteR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.