söndag 12 april 2009

blodröda rosor och vaselin

Ibland måste man få ner tårna en aning på bottnen innan man tar sig upp, jag har definitivt haft en svacka. Inget har blivit gjort och alla åtaganden har fallit bort vilket förmodligen inte gått obemärkt förbi. Men efter att ha fått känna mig billig och blåst, tatuerat mig och därav känt fysisk smärta (med en njutbar passionerad lidelse fäst vid sidan) och därav fått raka besked så har jag nu beslutat att ta mig upp mot ytan. Och tamigfaan, jag kollade jobbannonser i går kväll och skissat lite på projektansökan i dag, kollat och svarat på mail..diskat och städat.
Nu är underbaraste sonen här och vi ska strax käka.
Jag skiter i henne, jag sätter saker i perspektiv, jag är i alla fall inte något negativt..och jag bestämmer.

Älskar världen litet mer i dag.

Snart försvinner slasket och då ska basketbollarna luftas, skate:en nötas.
Bilder på tatuerandet och ev. filmer kommer upp senare.
nufaan!!!/R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.