torsdag 16 april 2009

Ett nytt parabolparadis

Har inte orkat lägga in bilder å videos till datorn så tatueringsbilder å videos får vänta, mitt ShoZu har kruppat på telefonen, Exfrun gnällde om att jag skulle blogga fån telefonen så när jag tog en fika med henne och Batman så kunde jag inte lägga ut bilden på dem...men det kommer.
Allt låter så mycket mer nu, fåglar kvittrar snön smälter, det är stekande sol och jag får sitta inne hela tiden och plugga osv. det är najs dock med vår.
Nu ska jag passa på att hajpa Promoes nya låt "Svennebanan" från kommande albumet d e najs..
nu har allt släppt, fick massa gjort i går, läste klart en bok, fixade telefonsamtal och projektansökningar, nu ska det pluggas mer och göras arbetsansökningar med CV and shiiait.
Titeln snodde jag lite av Majjens album, det börjar likna ett parabolparadis här och jag är åteigen enda svennen i min uppgång och sanart kommer sommaren till mitt sion på jorden. Sonen verkar ruskigt nöjd över att få sparka boll på asfalten och springa i vattenpölarna.
Snart är det helg, jag försöker få de ickeexisterande pengarna att räcka till och maten att mätta, men tydligen ska jag på en sån där fest i helgen, ska ha barnvakt och allt; allt det där är läskigt, jag gör inte fest och sällan barnvakt. Men nu är det födelsedagar och antagligen ska jag ut på en sån där krog, jag vet att det finns en risk att jag snarare blir bitter och ser sur ut än att vara öppen och flörtig somman "ska" vara. "Du ska inte dricka va, eller, bara följa med ut?" - Tydligen så har jag verkat underlig, eller så är det så otroligt att jag kan tänka mig att gå ut...
Mnjää men nu ska jag återgå till studierna och återuppta det som fallit utanför livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.