onsdag 1 april 2009

mer bitterheter

Jag glömde lite saker senast.. först och främst har jag mailat till McDonalds, de multinationella svinen med äcklig mat; de har nu börjat servera alkohol på Arlandarestaurangen och IOGT - NTO uppmanar alla att maila dem och klaga. här är mitt brev:
Hej.
Jag måste bara säga att det är rent obehagligt att ett ställe som riktar stor del av sin reklam till barn och barnfamiljer börjar servera alkohol. Men är det oväntat av ett företag med redan smutsig byk?! Fy f*n säger man på ren svenska.
Mvh
Raymond Ohlson
(äter hellre på andra kedjor)

Maila dem

Sen så har den reklam jag tidigare anmält börjat om, skit..sexistiska värld men C blev glad när jag ringde upp och berättade, hon som blev arg och sa att det var mitt fel att de tagit bort reklamen :) Jag får väl anmäla den igen...
Ja, nog från mig, den bittre mannen.

...Nu ringde dagis och sonen har fått feber..jaja det kommer igen hela tiden.

1 kommentar:

  1. Jaa det hoppas ja att du ska få göra =P OM allt löser sig så kommer vi nog kunna flytta in väldigt snart dessutom, på Måndag eller Tisdag faller domen för Jims tjänst, så håll tummarna :P

    SvaraRadera

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.