onsdag 22 april 2009

sho shu

Konstiga dagar, fixat in lite skolarbete, klev upp i går och städade kl 7 på morgonen; helt sjukt. i dag klev jag upp vid 6, en plugg vecka innan tenta då jag inte har sonen här..något är konstiggt, kanske är det sol-rackaren som är där utanför fönstret.
Meeen, hur som haver; i kväll är det ungdomscafé på Chaplin, ska dit och hålla lite i ställningarna. Ja och det bästa av allt, nu har jag fått igång min shozu på telefonen, när jag loggade in i dag så hadde alla upkopplingar rsvunit, men nu verkar det som om att de ska funka från telefonen. Så kvällen till ära, om det kommer någe folk, så ska jag ta och filma lite från cafét och lägga upp på chaplins youtube-sida...d e najs.
Men vidare till videokollande (skoluppgift) och sedan vidare till böcker etc. rolig tenta :/ ; dvs om man år göra tentan, jag och några klasskamrater insåg i går att vi har missat att anmäla oss, vilket man tydligen måste göra, vilket vi inte visste då vi aldrig har sådana regelrätta tentor ...*morr*
Jaja, nu låter jag alltför glad, men återkommer senare med någon bitterhet, jag lovar.
Puss som f*n /Raymond

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.