måndag 27 april 2009

Speed

Nu faller saker på plats, i alla fall med pluggandet, känns som om att jag har kommit i fas trots vissa saker kvar att göra. Sen var det ju det där med jobb i sommar :/ Kanske ska släpa mig till piercaren och koll om man får slava lite för pengar och träning.
I kväll har det: regnat, snöat och regnat...April va?! Men snart så blir det basket och skate, måste även köpa mig en cykel eftersom att min cykel ligger "i molekyler" i en kartong i förrådet, efter det påbörjade projektet att göra en customlowrider, blev inget av det nä...som en massa annat.
Redovisning i morrn; ikväll: mer tentaplugg.
Men är lite speedad och igång sen makkan lagt upp fler låtar på riot-sidan, jag håller med honom om att vi måste gå ihop under året och lira in lite material, det vore fett och najs.
På söndag blir det nog att fortsätta gaddningen, med mer tid så att man inte måste avbryta efter halva. Sen får jag se när vi ska börja med nästa, nykterist-kamp-motiv i b&g, funderar på att kanske sätta den på underarmen istället. Men modsugen är jag nu iaf och gaddningar bör ju fixas innan sommaren kommer, med svett, värme och nötningar.

Ja nu vet jag inget mer för tillfället, skallen ska hållas fyld med ekocentrism, antropocentrism, bruntlandskommisionen och sådant till tentan ;)

Raaaaaaaaw!!!(hcscream)/Raymond

1 kommentar:

  1. Halloo!! Kul att höra från dig!
    Jepp jag bor i el stockholmo nu, eller sollentuna för att vara mer exakt.
    Vad pysslar du med nu? Kvar i Boden? Jag måste ta och läsa in mig på din blogg tror jag.
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.