söndag 3 maj 2009

Baraförattjagiblandgillarlistor

"Tio-saker-om-listan" (som jag tillskansade mig via annan blogg)

Ditt liv (antar att det handlar om mitt liv)

1. Har du nånsin varit kär? -Ja, jo det har jag nog och verkligen; hoppas jag, annars vet jag inte.

2. Tror du på kärlek? -Jag tror att jag tror, men ibland vettikatten.

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? -Det har jag nog.

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -Ja, nuff said.

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? -Jo, mer eller mindre har jag nog gjort det.

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? -Tror inte det, faktiskt.

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? -Säkert, eller älska vet jag inte.

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? -Rädd; nja, svår skeptisk och dum..ja.

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? -Ja, det är alltid kul att få veta, fast adå är det ju inte hemligt längre.

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -Nja, det verkar inte funka så..förutom med barn.

Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar? Eftersom att jag är bitter borde jag väl säga pengar, men min ideologi säger kärlek; så klart :)
2. Vin eller öl? -Saknar ibland bägge, men inget av det för min del. INTE FÖR DIN HELLER!!(helvete!)
3. Dag eller natt? -Natt, fast dagen har ju sina fördelar.
4. One night stand eller förhållande? -Förhållande, nästintill alltid, fast mina tidigare etiska regler börjar transformeras, fast förhållanden är ju mycket bättre.
5. Tv eller internet? -Internetzskij (ftw?!)
6. Pepsi eller cola? -Bajs eller skit?
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? -Sitter ju alltid hemma såå.. är för gammal för fester.
8. Färgfoto eller svartvita? -Oh.. sepia.
9. Telefonkontakt eller face to face? -Ansikte mot ansikte låter ju trevligt, funkar oftast bäst så.
10. Bilddagboken eller myspace? -Tja använder inte bdb men dock myspace..

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? -Va, är den här för 10åringar?
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? -Inte sådant som ska synas här/Den bittre
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? -Jo, den som är utan synd kan kasta första stenen.
4. Har du hoppat bungy jump? -Nej och så hoppas jag att det förblir.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? -Jodå, hyvlade handen, påkörd osv...
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? -Säkert, det hoppas jag i alla fall.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? -(total censur)
8. Har du nånsin gått på bio ensam? -Nej, bio är smått lamt.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? -Aasåatteh..
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? -Suger? Världen är åt helvete ska jag säga er!!

Känslor
1. Saknar du någon just nu? Jo.
2. Är du glad? -Jo.
3. Är du fundersam? -Hahahahaha..ja.
4. Är du uttråkad? -Nu?..nja
5. Är du tysk? -Va? Nej.
7. Är du italienare? -Nä..
8. Är du fransk? -wtf....
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? -Min mor är gift..fortfarande.
10. Gillar du någon just nu? -Vettef*n...

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu?- 22:19
2. Namn? -Gud/Jahve/Allah..
3. Smeknamn? -Fröken, Kassörn, Ray, Big Ray, Bög, Lärarn..
4. Hur många barn vill du ha? -Något fler kanske, när jag vågar (och hittar någon smart)
5. Vill du gifta dig? -Igen?..kanske det.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? -Rullar, utan sked (n00bz).
7. Har du ätit sushi? -Ja?!
8. Favoritglass? -Mjukglass med tuttifruttiströssel eller Tofuglass.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? -1
10. Humör? -Trött, seg..nöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.