söndag 3 maj 2009

blogFlife

X-rate:ade bloggen i går, lade till så att man måste klicka sig vidare pga, ev. svordomar och hård kritik, alla vuxna på nätet måste ta sitt ansvar för vad som här blir synligt för yngre generationer.
Så om någon undrar så är det jag själv som lagt till detta.

Blev inget gaddande idag, efter sonen åkt iväg med sin mamma och bror så stack jag med grabbarna till basketplanen, vi blev med kort varsel och på en söndag iaf. sex stycken som lirade säsongens första korgboll. Klockan blev mycket och Sammy skulle dra iväg i morrn så vi beslöt att inte göra så mkt mer, men vi käkade flottig kroppsbyggarmat på vägen hem (Rönnbäcks är svindyrt) sen blev vi bjudna på kaffe och bula hos exfrun, d var najs.

I morrn är det krassa verkligheten vidare med grupparbete inför praktikperioden. Har städat upp lite i dag efter slapparhelgen och borde kanske gå till Konsum och handla lite mat nu..borde; men kroppen värker lite av spelandet. En stillasittande vinter tar på krafterna, borde pumpa och käka flott nu, tydligen ser jag smal ut och jag vet att mina armar tappat en massa i muskelmassa, ser rätt tanig och vit ut, men det är väl HC?! Gjorde några sådana här fula tester på nätet om hur gammal man ska bli, 63 år ^^ det ser väl positivt ut. Jag vet vad som borde ändras på, men en livsstil fastnar gärna.
Jamen hej så länge!
/RRRRRay
____

21:40-Suck... Hade glömt att Konsum stängde 19 i dag (alla dagar 9-22, utom idag), så det blev inget matinköp, fast jag gick i alla fall ut med lite återvinningsmaterial(sopor) till våran "kretsloppstuga".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.