söndag 10 maj 2009

i-hurtz

Jag är slö, det gör ont..to sum up..blä
Gårdagen var ett enda flängande, fram och tillbaka för cykelhelvetet(från helvetet) som fortfarande inte är klar, det har inte hänt något för det fanns inte rätt stl. på däck inne..S.K.I.T.
Ont och slagen i kroppen av basketen i fredags kväll, plus flängandet i går, plus att jag och Andräjjas drog ut och gästade skogens vänner i går med inbjudna roller...smygskit med rustning..idioti.
Men vad hände annars då? Jo Ryskan Olga besökte föreningslokalen, vi pratade om föreningen, lajv, grejjer, Sverige, språk och humor. Vi käkade pizza och fann att vi hade ganska liknande humor :D Sen spelad vi och sjöng i lokalen med de andra. Jag har ett nytt skämt som funkar för alla nationaliteter, nice one!! Den kommer att smyga sig in, vänta bara får ni se.
F.ö. så har det börjat bli så att jag numera friterar allt; inte allt men Andreas försöker få det att låta så eller så kanske det låter som om att jag friterar saker hela tiden, inte hela itden, men det har vart mycket nu. sitter i skrivande stund och väntar på strips och chickennuggets ^^ mm.. Men friterandet är inte bara någon slöhet, det är lite av en plan då jag fick kommentaren om att jag jag såg så smal ut samt att jag börjat träna lite smått, (skrot+basket) för att få tillbaka någon som helst muskulatur i kroppen sedan vinterns stillasittande. Om jag inte får jobb i sommar så skulle jag tro att konditionen och msuklerna kommer tillbaka, då blir det billig underhållning som fotboll med sonen och cykelturer till badplatsen; inte för att min sommar någonsin brukar innhålla dyrare saker än så :P Moderatskitsamhälle!!!
Hej svejs, nu plingar fritösen så nu måste jag äta mitt flott..pussåkram å länge
Jag har mindre roliga saker att skriva; kanske de komemr sen.

1 kommentar:

  1. Ät flott, det är bra!!
    Tack för kommentaren. De värmde. Saknar dig också, det var alldeles för länge sedan.
    Förresten är ni igång med bandet igen?

    SvaraRadera

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.