lördag 9 maj 2009

oj

Saker, saker, saker...
Jag har slöat hela förmiddagen i soffan, ska ta en dusch och dra mig iväg för att fixa till en cykel så att jag har en cykel nu till praktiken.
I går kväll var det basket, jag var slö, hade ont och gnällde som en gammal man som inte har fysiken som krävs..jäpp. Hade 2 groupies på första raden, haha lite kul var det, synd bara att de inte ville vara med och spela. Det var småhårt spel och jag har ont i dag. Efter spelet blev det lite häng hos mylfen, med godis och prat om allt möjligt.
Men nu måste jag pallra mig iväg, ska träfaf en utbytesstudent senare för att representera och efter det blir det lite musicerande, följt av någon teaterinsats och om jag får som jag vil(ville även i går) så ska jag få med mig Andräjjas ut på krogen. Ska kanske dansa med mina brudz...om nu inte hon* blir full och slåss.
wäll..rain and päjjs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.