torsdag 7 maj 2009

Sunk

Känner mig lite sunkig och slapp, ska ta och skriva strax, dock med lite sug efter snus..men jag tror att jag ska skita i det. Halsen och näsan är extra sunkiga då grannen har katt och dennes ex hade hund, så nu är det kvar lite allergiefterbörd; det där lät äckligt...

Måste klippa in vad Mylfen skrev i sin blogg i går:

08.53
DET FINNS EN VARG I BODEN, DET FINNS EN VARG I BODEN!

samerna är oroliga och Rayray är en lycklig man i vargskjutar tankar.
Jag älskar Bodens drama

Det låter ju så kul, och visst tyckte jag att det var koolt med en varg här; trodde att de bara ville finnas söderut, typ i dalarna. Sen om jag ville skjuta den vet jag inte, jag kan ha sagt jaga. Iofs skulle det vara småkul att jaga varg med båge, , sen har jag sett på jagkt&fiske på morgonen så jag är väl lite jaktsugen nu. Men det blir fiske snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.