torsdag 28 maj 2009

där solen inte skiner

Är det denna stad som kallas Boden?
Uppdatering, har haft verksamhetsförlagd utbildning och blivit trött så jag har inte skrivit, sen har jag hamnat i lite ångestsvacka pga. pengar och sommar. Men handgaddningen går framåt, har poke:at början på en vadtavla i polynesisk stil vidare och lagt till lite smågrejer på min hand. Det lär bli mer till helgen antar jag kanske.
För övrigt pågår det ett mindre gansterkrig häromkring, jag högföraktar dessa fjantar. I går ringde telefonen och sa ungefär "du kanske ska skaffa den där kalen nu", men den sparar jag till revolutionen..vi tar något mindre nu :D

Men EU-pralamentsval nästa söndag... gå och rösta annars biter jag er i hälsenan, bort med de smurfblå facisterna och ut ur handelsunionen!! För arbete, miljö och riktig rättvisa (för alla).
Rösta på ArbetarInitiativet. Det enda rätta... hör av er till mig så hookar jag upp er med valsedlar.

Andräjjaz snackar om långbårds hela tiden.. jag vill bara sätta färg på kroppen och spela basket och kanske filéa någon kusse i sommar..det är ju det jag vill.

Insåg i dag igen hur stor pojken är när han tvättar händerna helt själv och jag såg hur han gjorde för att sedan dra ner ärmarna igen efteråt...åååhh så stor.
Tappade allt jag tänkte skriva ungefär när jag började, är stressad och koffeintom..så nu ska ajg dricka lite kav. Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.