måndag 18 maj 2009

Gadda för handen

Har numera handtatuerat mig själv ovanför knät, ett älgkors/skyddshjälm, dvs ett kors av 4 st älgrunor, en stark skyddsruna..något jag kom på bara, jag höftade och freehandade mycket, men skulle bara testa för att se hur det blir och om jag fortfarande kunde, måste nöta liiite mer och sen ska jag handpoke:a fingrarna på vänsterhanden ^^

Tidigare under dagen var det stressa runt för att fixa pengar, sen vidare till piteå stad med lilleman för att besöka brorsans nya hus och käka smörgåstårta med familjen för att fira den tredje brorsan. Det känns som om att det trots allt oftare och oftare(än tidigare) är hela familjen samlad, alla 7 syskonen, mamma, pappa(deras) och brödernas flickvänner/sambos/trolovade och så brukar jag ha med mig Leo. Synd att jag inte kunde vara med på lasergame efteråt med brorsorna..men,men. Kom hem, lämnade sonen hos sin mor och drog iväg och lirade/tränade lite korgboll med sammy, sen viader hem för att fritera lite käk och sen handtatuera mig :D

Nä nu ska jag sova, börjar 7.30 i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som är kränkande eller på annat sätt verkar skadande på person eller grupp tas bort av Den bittre.